Wednesday, July 29, 2009

rumahKu syurgaKU

pada bulan pertengahan bulan JULAI kami telah di halau dari asrama yang terindah di IPKB.. serta merta kami mencari umah sewa.. tiba2 pada petang kames da berita mengejut yang kami leh masuk balik asrama..tapi kami berEMPAT buat keputusan tak nak masuk balik asrama.. kami dah jumpe umah yang Ok kat Taman Kurnia Jaya.

Ni lah rumah kami berteduh tuk 5 bulan...
ini lah housemate ku selama 5 bulan.. tapi aku paling close ngan rumet aku.. papepun ku share ngan dia.. nak buat ketupat malam2 pun ngan dia hehehe..



tudung putih rumet ku sekarang...

sekarang nie dia r paling rapat ngan aku.. ape2 aku share ngan dia..kiranya dia r kawan aku ak gaduh,nak musuh,macam2 ag r..semoga Allah lindungi dia dan aku di sini..

kekawan yang ase borink kt maktab datang r jenguk umah kami di sini.. dekat je pun tau..ceh promote umah r plak hahahahaha

p/s: semua kawan2ku di maktb adalah kawan ku yang best..

1 comment:

  1. hek eley..ko pehal plak promote rumah ko...
    hahahhahaha...

    ReplyDelete